miinikaa@onet.pl

eyeliner vs. eyeliner

Cześć ! Jak możecie zauważyć po prawej stronie dołożyłam trzy etykiety - lifestyle, beauty , motivation i Tag.Nie jest to przypadkowe bo jeśli jesteście ze mną od dłuższego czasu ( i czytacie posty a nie tylko sru do komentarzy i zachwyt zdjęciami ) to wiecie że od samego początku chciałam zając się też strefą beauty a co do strefy motivation  przejdziemy już za jakiś miesiąc :)

Dziś mam dla was porównanie eyelinera w pisaku z eyelinerem w pędzelku. Od ponad 2 lat używam eyelinera w moich codziennym makijażu i nigdy nie mogłam się zdecydować który jest lepszy. Z początku używałam eyelinera w pędzelku ponieważ nie miałam nawet pojęcia że w pisaku istnieją. Ten post jest to moje zdanie na temat tych dwóch eyelinerów,wyrobiłam sobie je przez stosowanie obydwu . Wiem że każdy może myśleć coś innego na ten temat więc nie narzucam mojego zdania i czekam na wasze opinie :)

EYELINER W PISAKU

Mogłabym śmiało napisać moja nowa wielka miłość. Według mnie tym właśnie eyelinerem możemy namalować na naszym oku dosłownie wszystko. Jest bardzo wygodny, ma dużą obudowę dzięki czemu możemy pewnie go trzymać w naszej dłoni. Dzięki końcówce nie nałożymy za dużo produktu na oko co wiemy często się zdarza w przypadku eyelinera w pędzelku. Czarna kreska nie wygląda na sztuczną, zawartą nie jest na niej odłożone zbyt dużo produktu, nie pęka na oku. Kreska jest dużo bardziej naturalna, można nawet powiedzieć że dzięki temu cały makijaż wygląda dużo naturalniej i lekko. Wiadomo jak z każdym eyelinerem mogą być hece, często można kupić buble które na przykład nie malują, bądź też malują dopiero o zamoczeniu końców w wodzie . Jednak dla mnie jest to najlepsza forma eyelinera i szczerze mogę każdemu polecić.

Kreski wykonane eyelinerem w pisaku !



EYELINER W PĘDZELKU

Jeśli chodzi o ten eyeliner, jego jednym wielkim plusem jest malutki pędzelek dzięki któremu możemy ślicznie zakręcać końce kreski . Jednak według mnie to jest jedyny tego plus. Pędzelek w moim przypadku po ok.miesiącu używania zaczął robić cyrki. Włoski zaczęły się wyginać we wszystkie strony świata. Gdy malowałam nim kreskę robić dodatkowe małe kreseczki które ciężko było zmyć. Aby jako tak móc malować się pędzelkiem trzeba było niestety poodcinać odstające włoski. Kolejnym minusem tego eyelinera według mnie jest jego konsystencja. Jest dosyć wodnisty, często po wyschnięciu oko staje się dosyć ciężkie, kreska po kilku godzinach noszenia makijażu pęka. Największym minusem dla mnie osoby które uwielbia wielkie rzęsy jest brak możliwości wyciągnięcia rzęsy na daną wysokość po wcześniejszym nałożeniu tego eyelinera. Skleją on rzęsy i nie ma szans aby się nim nie ubrudzić. Wiadomo można malować kreskę po wykonaniu już rzęsy, ale wtedy mamy mocno ograniczone ruchy. Ten eyeliner jest dobry do wykonywania mocnych wieczornych makijaży ponieważ nie stwarza naturalnego looku . Wręcz przeciwnie jest mocny i świecący.


Kreska wykonana eyelinerem w pędzelku


Nie wiem jak dla was, ale dla mnie gołym okiem widać różnicę pomiędzy kresą wykonaną tymi dwoma eyelineremi. Ja jestem bardzo za eyelineremi w pisaku które w ostatnich miesiącach skradły moje serce.
Szczerze mogę wam polecić eyelinery z firm takich jak Avon, Miss Sporty i Wibo. Są to tanie produkty na każdą kieszeń, a malują naprawdę dobrze. Pamiętajcie że mogą trafić się buble. Jednak wystarczy tylko leciutko zamoczyć końcówkę w wodzie i można śmiało malować !
Pamiętajcie że nie narzucam nikomu moje zdanie. Wszystko zależy od naszych upodobać i umiejętności :)

Czekam na wasze opinie o tych eyelinerach !
Miłego Dnia !




18 komentarzy:

  1. według mnie w pisaku jest lepszy :)
    http://paulinandme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ;)! Na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/baby-blue/ Zapraszam serdecznie na bloga:)! Dodaję do obserwowanych, będę tutaj zaglądać częściej. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń

  3. http://breakfreealice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie przypomniałam sobie, że zapomniałam kupić eyeliner'a :) Fajnie, że dodałaś ten post bo lubię posty tego typu :) Ja najbardziej lubię eyelinery z eveline z maleńkim pędzelkiem :)
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się w końcu zaopatrzyć w eyeliner w pisaku, bo aktualnie posiadam ten w pędzelku i jestem totalnie niezadowolona.

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  7. My uwielbiamy w pisaku <3
    Pędzelkiem jakos ta kreska nam nie wychodzi :/

    Obserwujemy i zapraszamy do nas. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nigdy nie używałam eyelinera w pisaku, chyba muszę się skusić!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy post i super zdjęcia:)
    strasznie spodobal mi sie twoj blog , musze wpadac czesciej i licze na kolejne posty! :)
    obserwujemy ? ja już angelica-gurgull.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie maluję kresek, ale powiedziałaś przydatne rzeczy na temat eyeliner'ów :)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam matowy eyeliner w pędzelku i nie wymieniłabym go na inny. Mam również w pisaku na którym bardzo się zawiodłam ;)

    cudimiud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog ! sama używam tego eyelinera :)
    +zapraszam do mnie http://nikolamikolajczyk.blogspot.com/ , obserwuję liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post, szkoda, że nie chciało mi się wczytać ostatnio zdjęcie :( http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy5/5/15 12:30

    Szkoda ze nie podpisalas skad pochodza zdjecia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idzie się skapnąć że z grafiki w googlach o_O

      Usuń

Nie uznaję obserwowanie za obserwowanie