miinikaa@onet.pl

Recenzja: Podkład + Pomadka Dr. Irena Eris

Cześć wszystkim. Z racji tego że posty kosmetycznie podobają się wam najbardziej co mnie bardzo cieszy ponieważ testowanie nowości staje się powolutku moim hobby i mogę wam dodawać moje kolejne recenzje. Tym razem na " tapetę " wzięłam kosmetyki Dr. Ireny Eris . Czemu akurat one? Odpowiedź jest prosta i może lekko zaskakująca ale to wszystko wina tego że pojawiły się u mnie w pracy jako nowość i mam testery na wyciągnięcie ręki ale Ciii. Dla większości kobiet to normalne że najpierw chcą przetestować kosmetyki zanim w niego zainwestują .Kosmetyki Dr. Ireny Eris nie ukrywajmy są stworzone dla kobiet 30 + ale każda z nas może jednak coś dla siebie znaleźć, nie dużo ale jednak. Jeśli chodzi o podkład bo od tego chciałabym zacząć to pierwsza rzecz jaką odstrasza to cena jest to ok. 60-70 zł  za 30 ml. Wiadomo to dosyć wysoka cena dla przeciętnej Polki, ja sama wywaliłam oczy gdy zobaczyłam ile musiałabym za niego dać. Jeśli chodzi o mój test tego podkładu. Ja pracuje po 13,5 h więc nałożyłam go od razu po wejściu do pracy. Zaraz po aplikacji, wiadomo efekt jest wow, wszystko świetnie kryje i skórą wygląda niesamowicie.
Gdy dotknęłam twarzy skóra była niesamowicie gładka i przyjemna w dotyku. W ciągu dnia nie sprawdzałam jak podkład wygląda na twarzy, ponieważ najzwyczajniej w świecie nie miałam na to czasu. Po 13 h podkładu na mojej twarzy była znikoma ilość. Niestety mój problem z kolorytem twarzy został zdemaskowany jednak jak każdemu po pracy kompletnie mi to nie przeszkadzało. Podkład którego użyłam był to podkład matujący bodajże nr 130 jutro wam sprawdzę dokładnie czy to ten numer.
Moja opinia : Podkład fajny zaraz po nałożeniu jednak nie wytrzymuje 12 h. Fajnie matuje na początku jednak później całkowicie się ściera, dodam tylko ze użyłam wszystkich kosmetyków które używam pod mój podkład który aktualnie używam. Cena wygórowana jak na taki produkt. Podkład nie jest dostosowany do rodzajów cery, więc nie każdy go może używać. Pamiętajcie że każdy z nas ma inny typ cery i każdemu podkład może inaczej się sprawdzać. Możecie go kupić w niektórych Rossmannach i na pewno w drogeriach typu Douglas.


Drugą rzeczą o której chce wam napisać z serii kosmetyków Dr. Ireny Eris są to pomadki. Osobiście używałam 2 pomadek i są to jedne z moich ulubionych zaraz po pomadkach L'oreal. Jeśli chodzi o cenę to również wysoka ale warta produktu. Sama planuję zakup już w kolejnym miesiącu. Pomadka trzyma się na ustach do 6 h oczywiście bez picia i jedzenia, natomiast ok 3-4  gdy jemy i pijemy oczywiście bez poprawiania. Ja mam dosyć konkretny problem z utrzymaniem się pomadek na ustach, ciągle je zjadam a w kącikach pozostają paskudnie wyglądające resztki . Z pomadkami Dr. Ireny tak nie jest. Pomadka schodzi równomiernie z całych ust, nie pozostawiając resztek produktu. Jeśli chodzi o kolory pomadek, są rewelacyjne. Mają świetny pigment i jedno przeciągnięcie po ustach wystarczy . Dla mnie jest to wielki plus ponieważ produkt wystarcza na dużo dłużej ! Kolejnym dużym plusem są przepiękne opakowania pomadek.
Moja opinia : Bardzo dobre pomadki, pomimo wysokiej ceny od 60 zł warto zainwestować ponieważ wystarczy nam produktu na bardzo długi czas. Mocno na pigmentowane pomadki, równomiernie się ścierają, nie pozostawiają widocznych konturów tj w przypadku pomadek Lovely Gel. Jednym z większych plusów jest to ze nie wysuszają ust 




A wy ? Używaliście kiedyś produktów tej " marki " ? Jak tak to jakie są wasze wrażenia ?
Buziaki !
snapchat: miiniikaax3



19 komentarzy:

  1. Często spotykam się w blogosferze z tymi produktami, ale większość kosmetyków tej marki jest uznana za buble. Trochę szkoda mi na nie kasy, bo jest większe prawdopodobieństwo, że się rozczaruję :-)
    Pozdrawiam, minimalnia.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pomadki, ale cena duża ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trosze drogie ale wydają się być fajne :)

    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny blog !
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam. Szkoda ,że podkład się nie sprawdził ale pomadki wydają się super! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzialam chyba na lotnisku te kosmetyki ale cena byla bardzo wysoka i jak wspominalas sa one raczej 30+. Nie skorzystam ale podrzuce mamie :D


    Zapraszam; http://vframlii.blogspot.nl/2015/08/walibi-fotorelacja-oraz-krotki-opis.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli chodzi o kosmetyki Dr. Irena Eris to znam osobę, którą te kosmetyki uczulają, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Post jest bardzo ciekawy, a blog śliczny. Zostaję na stałe i czekam na
    kolejny post! :)

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwowania:
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy Blog i post! :) Świetne zdjęcia ♥
    Czy mogłabys poklikac w linki w poscie poniżej? Byłaym baardzo wdzięczna! Dziekuję!♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/2015/08/my-wishlist-from-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale może skuszę się na jedną z tych pomadek, bo opis zdecydowanie mnie przekonuje :)

    duo-jessie.blogspot.com-KLIK <-- Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam te pomadki! :D

    Zapraszam, może Ci się spodoba?:*
    mój blog- [klik]♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem szczerze, że nigdy nie miałam okazji wypróbować kosmetyków z tej firmy - chyba muszę to zmienić! ;)
    mrs-cotton-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog, bardzo mi się tu podoba i będę wpadać częściej :) Ja obserwuje może jeżeli spodoba Ci się u mnie też zaobserwujesz? Zapraszam http://bestrunnerxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mam nic z tej firmy:/
    http://polowcia--blog.blogspot.com //nowy post z serii back to school!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam niestety nic z tej marki, a szkoda bo twoje recenzja mnie dość przekonała.
    Zapraszam w wolnej chwili :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdyby nie ta cena..
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie kolory bo nie, aż taki mocne
    była bym wdzięczna jak byś po klikała u mnie na blogu w link
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie uznaję obserwowanie za obserwowanie