miinikaa@onet.pl

BOURJOIS 123 PERFECT & CAMUFLAGE KIT RECENZJE

Cześć wam ! Przepraszam że post dodaję dopiero dziś ale kolejny raz coś mojej ładowarce do laptopa odbija i nie działa od kilku dni . Obecnie używam " kradzionej " i puki nikt się nie zorientuje że ją zawinęłam mogę śmiało korzystać z laptopa . Mam dla was radę na przyszłość, jeśli kupujecie laptopa dopilnujcie aby ktoś w domu miał takiego samego, to czasem życie ratuje. Dziś mam dla was recenzję podkładu i paletki korektorów które zamówiłam od 2 tygodnie temu na stronie ezebra.pl Nie, nie jest to reklama ani post sponsorowany, od kilku lat zamawiam kosmetyki na tej stronie, ponieważ są dużo tańsze niż w drogeriach stacjonarnych i często jest większy wybór. Kosmetyki są takie same jak w drogeriach stacjonarnych a mają czasem nawet o połowę mniejszą cenę ! Dla przykładu zamówiłam pomadkę z L'Oreal za 15 zł a w Rossmanie kosztuje 58 zł. Jest różnica prawda ! Przejdźmy jednak do recenzji:

BOURJOIS 123 PERFECT:



Szczerze mogę wam powiedzieć że jest to jeden z najlepszych i najlepszy podkład jaki miałam. Po lecie szukałam czegoś nowego na jesień i przypadkiem zamówiłam ten podkład. Podkład ten idealnie się sprawdza, koryguje mój koloryt twarzy dzięki 3 pigmentom . Na co dzień bez makijażu mam sińce pod oczami , czerwone czoło i brodę oraz szare policzki istny koszmar. Idealnie się sprawdza w połączeniu z paletką o której wam wspomnę poniżej. Podkład świetnie nawilża i pozostawia nawilżoną cerę cały dzień . Utrzymuje się ok 16 godzin tak jak zapewnia producent. Fajnie że trafił się w końcu podkład który utrzymuje się tyle ile zapewniają, ponieważ często trafiałam na podkłady któryś śladu nie było już po 5 h .
Kolejnym dla mnie plusem w tym podkładzie jest pompka, którą nie miał mój poprzedni podkład. Fajnie matuje dzięki czemu mogę spokojnie zrezygnować z używania pudru. Dla mnie podkład jest strzałem w dziesiątkę . Za stronie ezebra.pl zapłaciłam za niego ok. 25 zł gdzie w drogeriach stacjonarnych kosztuję ok 60 zł.  Mój kolor to N 53 light beige 


CAMUFLAGE KIT PALETKA 5 KOREKTORÓW 


Coś nad czym zastanawiałam się już od dłuższego czasu i w końcu zamówiłam. Idealnie rozwiązanie dla osób które nie potrafią trafić w swój kolor. Mamy do wyboru aż 5 różnych kolorów i mieszając kilka trafimy wreszcie na swój. Paletka świetnie współgra z podkładem o którym pisałam wam wyżej. Korektory są w małym plastikowej paletce która idealnie miesiącu się nawet do najmniejszej torebki dzięki czemu możemy ją wszędzie zabrać ze sobą . W środku jest małe lusterko i specjalny pędzelek  dzięki któremu możemy poprawić makijaż w każdej chwili. Koszt takiej paletki to ok 11 zł .



Mam nadzieję że post się wam spodobał i szczerze mogę wam polecić obydwa produkty ! 
Miłej niedzieli ! Snapchat : miiniikaax3 INSTAGRAM

8 komentarzy:

  1. paletki korektorow jeszczcze nigdy nie widzialam, ale fajny pomysl:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny blog!Bardzo podoba mi się twój nowy post, zaglądałam tu już pare razy. Gratuluje pomsłów :) Spodziewaj sie mnie tu czesciej!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "Exclusiveshopping" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/09/w-modzie-nie-chodzi-o-spogladanie-wstecz.html#comment-form/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. paletka wydaje sie swietna!

    OdpowiedzUsuń
  4. zajrzę na stronę tego sklepu :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tan,anpisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy post! ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie uznaję obserwowanie za obserwowanie