miinikaa@onet.pl

Paese foundation&powder

Cześć ! Dziś mam dla was recenzję dwóch nowych produktów do makijażu które wpadły w moje ręce około 2 tygodnie temu, mianowicie mowa tu o podkładzie i pudrze z firmy Paese. Nigdy specjalnie nie byłam zainteresowana tą firmą, ale jak to bywa to z czym nie mamy styczności okazuje się dla nas najlepsze i tak było w moim przypadku. Lato mieliśmy w tym roku wyjątkowo ciepłe i słoneczne dlatego moja skóra nabrała dosyć ciemnego kolorku, wręcz " rumuńskiego " jak to stwierdził mój chłopak, pomimo tego że nie opalałam twarzy. Mój makijaż twarzy musiałam ograniczyć do oczu, jednak jeśli już potrzebowałam pełnego make up'u to uderzałam w bardzo ciemne tony podkładu. Miesiące mijały i jak wiadomo opalenizna zaczęła schodzić a moja twarz zaczęła się brzydko odcinać. Teraz gdy już opalenizna zeszła całkowicie zostałam z 5 podkładami i żaden nie pasuje do mojego obecnego koloru skóry, a ja niestety jestem bardzo kiepska w doborze koloru, biorę zawsze albo za ciemne albo za jasne brawo ja ! W grudniu wiadomo jest coraz zimniej więc podkład to podstawa każdego wyjścia nie tylko ze względów estetyczny ale i ochronnych dla skóry możliwe że mało która z was o tym wie. Wybrałam się do małej drogerii w moim mieście gdzie miła pani doradziła mi kosmetyki Paese i osobiście dobrała kolor. Bardzo wam polecam udanie się do małych drogerii gdzie ekspedientki się wami profesjonalnie zajmą bo w większych drogeriach typu Rossmann kobiety się na niczym nie znają i tylko ściemniają do danej sytuacji nie wiem jak w innych ale Rossmanna nie polecam .  Przejdźmy już do produktów.



PODKŁAD : Mój podkład to Paese podkład kolagenowy nawilżający w kolorze 301 ciepły beż. Podkład przeznaczony do cery suche wrażliwej i skłonnej do alergii, dla mnie to odpowiednik AA.
Krycie podkładu według producenta jest średnie , ale ja twierdzę że jest bardzo dobre jednak jeśli chodzi o mat, to jest zerowy. Buzia po nałożeniu podkładu potwornie się świeci dlatego konieczny jest puder. Trwałość podkładu to ok. 12 godzin oczywiście o ile nie pocieramy twarzy to chyba logiczne. Podkład nie posiada pompki, ale ja wygodną szpatułkę którą świetnie można wydobyć produkt. Ja nakładam podkład gąbeczką, nie wiem niestety jak zachowuje się przy nakładaniu pędzlem  . Produkt zapewnia fajne nawilżenie przez cały dzień, co jest świetne dla skóry suchej .
Cena podkładu 29,99 PLN





PUDER:
Dla mnie pani ekspedientka doradziła rozświetlając kryjący w kolorze 1 ciepły beż. Powiem tak jest całkiem niezły ale ja wymagam większego zmatowienia od pudrów w końcu od tego są. Fakt faktem ma on rozświetlić twarz, gdzie naprawdę daje rade. Jeśli chodzi o krycie jest w porządku o ile oczywiście umiemy nałożyć puder tak aby zakryć a nie odkryć. Jak chodzi o opakowanie w jakim jest to największym minusem jest otwarcie które jest według mnie źle zrobione. Szczególnie dla posiadaczek długich paznokci jest problemowe. W środku mamy lusterko dzięki czemu możemy zabrać produkt ze sobą i poprawić makijaż w każdej chwili.  Wydajność produktu jest średnia jednak warta swojej ceny 26,99 PLN







 Jeśli myślicie nad zmianą waszego podkładu czy pudru polecam wam firmę Paese. Myślę że nie pożałujecie :) Do następnego




17 komentarzy:

  1. chyba muszę zakupic ten puder <3
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/zestawy-z-domodi.html

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry wpis :)
    zycze powodzenia :)

    zapraszam do mnie :)
    http://perfekcyjnie-niedoskonalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie używałam produktów tej firmy, ale wyglądają obiecująco. :)

    http://www.moniquerehmus.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze go nie miałam, ale szukam własnie podkładu ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam tego podkładu, ale wydaje się być ciekawy :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. z Paese jeszcze nigdy żadnego produktu nie testowałam

    ____________________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwrócę uwagę :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę fajny post i świetne zdjęcia.
    Czytałam już wcześniej poprzedni i bardzo podoba mi się twój styl pisania.
    Śliczny nagłówek i wygląd bloga :*
    Czekam na kolejne posty kochana.

    Zapraszam na konkurs do wygrania głośniczek Beats (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :)
    mery-bella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog :)
    mery-bella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow świetnie wygląda!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba kosmetyki wydaja sie ciekawe! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam firmę Paese :) Mam świetny róż z niej ♥. Ciekawy ten podkład przetestuję może w przyszłości. Zostawiam obserwację i liczę że jeśli spodoba Ci się u mnie to zrobisz to samo.
    foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie Ci wyszedł makijaż ^^ ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam, ale bardzo ładny makijaż :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z paese używałam tylko pudru ryżowego i naprawdę dobrze się sprawdzał :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej firmy, a może czas się zapoznać z ich ofertą ?;-)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Nie uznaję obserwowanie za obserwowanie