miinikaa@onet.pl

CATRICE KOREKTOR W KREMIE CAMOUFLAGE

Hejka ! Dziś przychodzę do was z recenzją produktu który od dawna chciałam wypróbować bo był wychwalany przez każdego kto kiedy kol wiek go używał. Tak jak po tytule widzicie mowa tu o korektorze kamuflażu z Catrice.  Swój zakupiłam ponad miesiąc temu . Korektor kamuflaż w kremie, który ma zapewnić świetne krycie i być długotrwały ? Sprawdźcie sami !

KOLOR:
Mój numerek to 010 Ivory czyli najjaśniejszy z możliwych dostępnych.  Powiem wam szczerze że moim zdaniem mało ma on wspólnego z prawdziwym 010 Ivory bo jak dobrze wiemy jest to najjaśniejszy kolor jaki jest, a ten ewidentnie wpada z ciemniejszy kolor. Według mnie kolor bardziej pasuje do mojego podkładu z L'oreal Infallible 125 Natural Rose . Jest to lekko ciepły według mnie kolor i wydaje mi się że powinni poszerzyć gamę kolorów o jeszcze jeden jaśniejszy niż ten. Co najważniejsze korektor nie zmienia koloru po nałożeniu, co często się zdarza produktom i stają się pomarańczowe

KRYCIE :
Za taką cenę, krycie jest naprawdę świetne. Co prawda moja cera jest problematyczna tylko przed tymi dniami, korektor ten daje rade zamaskować moje niedoskonałości, ale będąc w 100%  szczerą to nie jest to czego oczekuje od korektora " kamuflaża " pomimo tego że ten z Catrice bije na głowę wszystkie inne jakie do tej pory testowałam. Stosuje go również pod oczy gdy mój tydzień jest ciężki a dzień zaczynam już po 4 rano i spokojnie daje on sobie radę z moimi sińcami pod oczami.

WYDAJNOŚĆ:
Pomimo tego że korektor jest w formie kremowej i ma tylko 3g  to jest bardzo wydajny. Nie trzeba wiele produktu aby utrzymać zadowalający efekt.

TRWAŁOŚĆ
Spokojnie wytrzymuje 16 godzin, nie zdarzyło mi się jeszcze " nosić " makijażu dłużej ale jestem pewna  że dałby sobie rade.


KONSEKWENCJE :
Powiedźmy sobie jasno, używanie tak ciężkiego produktu może przynieść dosyć negatywne skutki dla naszej cery. Zakrywamy niedoskonałość, odcinając naszą skórę od powietrza przez co nie dajemy się oddychać co jest logiczne. Po miesięcznym stosowaniu tego korektora dzień w dzień nie widzę niepokojących zmian na mojej skórze jednak jestem świadoma że ciągłe stosowanie może to zmienić.

Podsumowując, korektor przewyższa swoją cenę jest bardzo dobry daje mu 8/10 , trwały , łatwo dostępny i wydajny. Świetnie się sprawdzi w codziennym makijażu.



7 komentarzy:

  1. Uwielbiam go, nakładam na twarz, aby zakryć niedoskonałości, pod oczy roluje się u mnie po 3 godzinach, ale tam polecam płynna wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te produkty, mam i bardzo dobrze sie u mnie sprawdzają :-) PS. polecam wyłączyć muzykę, która jest reklamą... :-) Pozdrawiam


    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta muzyka która jest wybrana jest częścią mnie jak i tego bloga, więc nie widzę potrzeby wyłączania.

      Usuń
  3. Zamierzałam go kupić więc cieszę się, ze natrafiłam na taka recenzję!
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze go nie mialam, ale musze wypróbować :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna recenzja ;) szczerze nie słyszałam o tym korektorze ale po tym co przeczytałam wydaje się OK.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje sie byc naprawde fajnym produktem.
    emkissfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie uznaję obserwowanie za obserwowanie