miinikaa@onet.pl

PANTENE STRONG IS BEAUTIFUL & ODZYWKA W PIANCE POD PRYSZNIC | SELENA GOMEZ

Cześć. Dziś mam dla was recenzję produktów  jednej z moich ulubionych firm,  a mowa tu o Pantene. Dokładniej mam dla was 2 moje zdanie dotyczące dwóch produktów do włosów szamponu i nowości czyli odżywce w piance. Bardzo rzadko zdarza mi się kupować produkty do włosów z jednej serii, czyli szamponu, odżywki i maski tak też nie stało się tym razem. Do  firmy Pantene zraziłam się kilka lat temu przez szampon podnoszący objętość po którego użyciu wydawało się że będę zmuszona do obcięcia włosów ponieważ tak okropnie poplątał i wysuszył mi włosy. Czemu dałam im drugą szanse, szczerze to wszystko wina Seleny Gomez nie ma co ukrywać. Odkąd podjęła współpracę z Amerykańskim Pantene stwierdziłam że musieli poprawić jakość swoich produktów skoro zgodziła się promować ich produkty, i nie zawiodłam się. Niestety linia produktów reklamowanych przez Selene nie była dostępna przez dłuższy czas, ale jeśli tylko znajdę te produkty na pewno zrobię recenzję. Przejdźmy jednak do dzisiejszych produktów:



SZAMPON PANTENE OCHRONA PRZED WYPADANIEM WŁOSÓW:

Ten szampon uratował moje włosy. Przez zimę miałam wielki problem z wypadaniem włosów, wszędzie ich miałam pełno na ubraniach i poduszkach szczególnie a czesanie włosów było czymś strasznym. Po miesiącu używania szamponu przeciw wypadaniu włosów Pantene włosy przestały mi wypadać w takiej ilości, bo jak dobrze wiemy wypadanie włosów jest nieuniknione. Z pewnością gdy znów pojawi się ten problem wrócę do tego szamponu.

Plusy:
- świetny zapach
- gęsta konsystencja
- zmniejsza ilość traconych włosów
-  widocznie wzmacnia włosy

Minusy:
- mało wydajny, przynajmniej na moją długość włosów



ODŻYWKA W PIANCE POD PRYSZNIC REGENERUJĄCA:

W samej odżywce zainteresował mnie fakt tego że jest w piance, nigdy nie miałam styczności z taką odżywką. Bardzo często stosuje odżywki regenerujące, ze względu na mój nawyk używania prostownicy a jak wiemy  bardzo osłabia nasze włosy. Niestety w piance nie sprawdzała się u mnie, nie czułam tego odżywienia i dosyć mocno tłuściła w mnie włosy. Ja moje włosy myje co 3-4 dni, a przy używaniu tej odżywki musiałam do 2 dni. Według producenta jest to odżywka lekka którą powinniśmy nakładać od nasady aż po końce jednak uważam że od połowy długości wystarczy ponieważ jak mówię bardzo szybko przetłuszcza włosy.Odżywka w piance nie przekonała mnie też samą aplikacją, sądziłam że w formie pianki to bez spłukiwania może ja jednak tylko tak myślałam nie wnikam, mimo to u mnie za to ma wielkiego minusa





A wy? Używałyście produktów Pantene ? Jak wrażenia ? Polecanie jakieś konkretne produkty ?

*zdjęcia z kampanii Seleny Gomez dla Pantene

7 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś szampon z Pantene ale się zawiodłam .Włosy po myciu fakt były ładne i puszyste ale na drugi dzień wyglądały masakrycznie :/

    http://mixibling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam firmę Pantene! Fajną mają teraz akcje o której opowiada Selena na Twitterze :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam PANTENE ;)
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie ---->http://fashnela.blogspot.com/2016/03/konkurs-rozdanie.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę je wypróbować :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za przydatnego posta!

    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam szamponu i odżywki z pantene, ale to było jakiś czas
    temu. Efekt chyba był dobry, ale nie aż tak bym do niego powracała.
    Myślę że to wszystko zależy od skóry głowy i włosów, dla mnie najlepszy
    jest czarny gliss kur ;) chodź teraz mam komplet z nivea i też daje rade ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. moze byc dobra, nie uzywalam jej.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie uznaję obserwowanie za obserwowanie