miinikaa@onet.pl

blonde ambition

To miał być najlepszy weekend do tych czas. W piątek " świętowaliśmy " 5 rocznicę , a w weekend planowałam wypad z koleżankami. Od ponad miesiąca miałyśmy wszystko ugadane, i jak to w moim przypadku bywa wszystko się rozpadło tydzień przed. Mimo że ustaliłam że chcę ten weekend mieć wolny to oczywiście siła wyższa popsuła plany. Jakoś mnie to szczerze mówiąc nie zdziwiło, bo większość moich planów właśnie tak się kończy. Jedyna pocieszająco i najlepszą w tym wszystkim rzeczą jest to że piątek był dosłownie idealny. Pamiętajcie liczą się małe gesty to one tworzą prawdziwą magię.  Przed świętami wybrałam się w końcu do fryzjera po roku czasu. Ostatni razy gdy byłam u mojej fryzjerki zacierałyśmy linie na włosach którą nie do końca udało mi się zakryć po moim ratowaniu włosów o czym możecie czytać w postach jak uratować źle zrobione ombre. Tym razem postanowiłam podciągnąć trochę kolor blond do góry bo jak widać na poprzednich zdjęciach miałam odrost na pół długości włosów. Szczerze powiem, pierwszy tydzień nienawidziłam moich włosów kolor wydawał się za jasny dla mnie, zbyt agresywne były przejścia z mojego naturalnego koloru co do blondu, po rozjaśnieniu miałam problem z przetłuszczaniem się włosów i to co najgorsze nie mogłam pozbyć się zapachu rozjaśniacza który szczerze nienawidzę. Mój kolor to zasługa samego rozjaśniacza a na dniach będzie on coraz jaśniejszy ponieważ mam zamiar zakupić specjalny szampon rozjaśniający włosy koloru blond. Wiosna przyszła a co za tym idzie będzie się pojawiać słońce w dużej ilości więc moje włosy będą wariować i zmieniać kolor na żółty i aby tego uniknąć muszę zakupić odpowiedni szampon. Tak więc już niedługo będę platynową blondynką !




Jeśli chodzi o zdjęcia, ubogie ale to wszystko przez to że mój fotograf skręcił nogę i na dłuższe spacerowanie z kulami nie mogłyśmy sobie pozwolić. Następnym razem obiecuje poprawę !


6 komentarzy:

  1. bardzo fajny blog :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Świetny post!
    Zapraszam do mnie :D
    http://nieziemskistyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, to oby fotograf wrócił do zdrowia. Zdjęcia jak na takie warunki - całkiem ładne ;)

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem taki jasny kolorek blond wyglada swietnie :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuje fotografowi,życze mu zdrowia a twoje włosy wyglądają ślicznie :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie uznaję obserwowanie za obserwowanie