miinikaa@onet.pl

I feel summer

Cześć ! Czy tylko ja dziś czuję lato ? Nie mogłam nie skorzystać z pogody i musiałam zmusić moją siostrę do kilku zdjęć. Uwielbiam gdy wszystko kwitnie choć alergia mnie wykończa. Pierwszy raz od roku ubrałam się tak lekko, i czuję się z tym świetnie choć ewidentnie nie mam jeszcze warunków do krótkich rzeczy. Wczorajszą sobotę tak jak i wszystkie ostatnio spędziłam w drodze po Krakowie i okolicy, powoli zaczynam lubić to miasto choć czasem mnie przeraża. Niestety jak na złość omijałam galerię Kazimierz szerokim łukiem czego bardzo żałuję bo ze Snapa wiem że Deynn była w Krakowie akurat w tej galerii a później w Krakowskiej a szczerze chciałabym poznać ją na żywo. Dziś wybieram się z mamą i siostrą na szybkie zakupy a później będą robione urodziny brata na które dopiero w trakcie okaże się czy się pojawię. Jest tak pięknie że wolałabym spędzić w zupełnie inaczej dzień niż siedząc przy stole pełnym jedzenia i rozmowach przy ludziach których widzę kilka razy do roku. Mam nadzieję jednak że wy spędzicie super dzisiejszy dzień.















Na zdjęciach możecie zauważyć moje nowe rzęsy które pierwszy raz przyklejałam nową metodą i jeśli się u mnie sprawdzi to napiszę o tym specjalnego posta. ! Do następnego !

10 komentarzy:

  1. ja też już trochę czuję lato :D ładnie wyglądasz!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ładnie ! :) ZAPRASZAMY DO CIEBIE :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety nie ma takiej ładnej pogody :c Super stylizacja ;)

    zanetatomaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety nie ma takiej ładnej pogody :c Super stylizacja ;)

    zanetatomaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta koszula, fajnie do Ciebie pasuje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna spódniczka! Od dawna takiej szukam :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zaczynam dostrzegać piękno wiosny, mimo, że jeszcze nie zaczęła się na dobre :)
    Zapraszam: http://polakotowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia !
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie uznaję obserwowanie za obserwowanie