miinikaa@onet.pl

paese matte top coat

Od stycznia, nie miałam na swoich paznokciach ani grama zwykłego lakieru czy też zrobionych paznokci u kosmetyczki. Dla mnie ładne i zadbane paznokcie to must have każdej dziewczyny. Ładne i zadbane dłonie wskazują że dbamy o siebie i to jak wyglądamy. Wiadomo że nie zawsze mamy czas na super makijaż czy świetną stylkówkę jednak paznokcie pomalowane czy też czyste ale ładnie przypiłowane muszą być.Od lipca zeszłego roku nosiłam paznokcie tytanowe, a w grudniu przerzuciłam się na hybrydowe aby dać płytce odpocząć. Niestety druga hybryda nie była tak dobra i na drugi dzień lakier hybrydowy odpryskiwał mi jak zwykły lakier za piątkę. Ściągnęłam całą hybrydę sama co było najgłupszą i najlepszą rzeczą jaką zrobiłam. Najgłupszą bo do dziś nie mogę dojść do ładu z paznokciami a już 3 miesiąc nic na nich nie miałam a najlepszą bo zostałam ugryziona przez psa który akurat chwycił mój paznokieć i nie chce wiedzieć jakby to skończyło się gdybym miała na nich hybrydę. Minął już miesiąc od tego i gdy palce się zagoił i pozostałą tylko brzydka blizna zaczynam działać ponownie z paznokciami i planuję powrócić do tytanów jednak do tego czasu będę malować sama i dlatego też chce wam tu zrecenzować super satynowy  matujący lakier od Paese. Szczerze wam powiem że jest to jednak z lepszy firm z jakimi miałam do czynienia. 

Lakier ma pojemność jak typowy lakier, jest koloru mlecznego, mętnego. Jego największym plusem jest to że bardzo szybko schnie. Nie zdążycie pomalować drugiej ręki a pierwsza jest już sucha. Mat w wykonaniu tego lakieru jest świetny, szczerze powiem że u niektórych kosmetyczek nie uzyskacie tak świetnego matu jak z tym lakierem. Lakier jest top coat'em czyli ostatnią warstwą, jednak musicie mieć pod nim naprawdę dobrej jakości lakier aby efekt był taki jak chcemy. Jeśli chodzi o jego trwałość to mogę powiedzieć że jest bardzo w porządku. Jeśli kiedyś miałyście matowe paznokcie to wiecie że mat się ściera, tak też się dzieje z tym lakierem po ok, 4 dniach paznokcie ponownie będą jak po zwykłym lakierze. Mimo to bardzo go polecam i dajcie mi znać czy miałyście już ten lakier .





9 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam że Paese produkuje lakieru do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny efekt daje ten lakier ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor!
    www.raspberryfairies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam matowe lakiery :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam matowe paznokietki! Ja z tej firmy mam tylko bazę pod makijaż i muszę powiedzieć, że nawet fajnie się sprawdza ;)

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale slicznie wygladaja! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne i w dodatku matowe, cudo


    styleandvital.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powalający efekt! :)
    Obserwujemy? :*
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie uznaję obserwowanie za obserwowanie