miinikaa@onet.pl

Rossmann -49%, 5 porad na udane zakupy

Hejka, jak wszystkie już prawdopodobne wiecie zaczęła się wielka promocja w Rossmannie. Nie będę jednak wam radzić co kupić, jakie kosmetyki polecam a jakie nie ale tym wpisem chce wam dać 5 podstawowych rady do jakich powinnyście się stosować chcąc upolować kosmetyki z wyższej półki w czasie tej promocji. Jak wiecie, lub też nie szczerze nie znoszę Rossmanna z kilku powodów i jednym z nich są horrendalne ceny jakie narzuca drogeria i tylko w czasie promocji -49% można kupić kosmetyki w faktycznej cenie w jakiej są na internetowych drogeriach etc. Drugi powód dla którego nie lubię tej drogerii to sprzedawczynie które nie dają spokoju klientowi, nie pozwolą na dłuższe stanie przy półce i wybieranie produktu. Uwierzcie mi doskonale wiem że to ich praca i są z tego rozliczane ale przecież to potwornie irytuje. Ale przejdźmy do 35 podstawowych zasad kupowania na tej promocji.

1. Chodź na zakupy tylko rano lub późnym wieczorem, tylko wtedy będziesz w stanie dostać upragnione produkty. W ciągu dnia klienci wykupią wszystkie produkty z " wyższej "  półki a tobie zostaną resztki. Pracownice dopiero późnym wieczorem po 20 uzupełniają brakujące produkty.

2. Nie proś o rady sprzedawczyń, te najczęściej dziewczyny nie znają się na kosmetykach, a reklamują firmę które akuratnie jest na promocji chcąc wysprzedaż produkty danej marki aby poprawić sprzedaż. Dopieraj podkłady sama nakładając je na szyję i odczekaj jakiś czas, Nigdy nie kupuj gdy nie wiesz jak podkład zachowuje się po kilku godzinach i jak zmienia się jego kolor.

3. Jeśli już zdecydujesz się na kupno kosmetyku wybieraj ten oryginalnie zamknięty. Mnóstwo klientek drogerii otwiera pełnowartościowe produkty gdy brakuje testera. Tobie akurat może trafić się otwarty produkt. Najbezpieczniej zabieraj produkt leżący na końcu, tyczy się to również perfum i dezodorantów !

4. Nigdy nie otwieraj produktów w drogerii. Brak testera nie daje Ci prawa do otwierania pełnowartościowego produktu. Zawsze proś o to asystentki chyba że chcesz zapłacić za otwarcie produktu.

5. Gdy w szafie nie ma już produktu którym jesteś zainteresowana i został sam tester zawsze pytaj asystentkę o jego dostępność. Bardzo często się zdarza że produkt jest , ale nie został wyłożony !




Dajcie znać jak udały się zakupy i czy macie własne porady którymi chcecie się podzielić.


11 komentarzy:

  1. Porady bardzo przydatne! Trzeba pytać, jeśli przychodzi się po coś konkretnego!^^

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne porady w dodatku wyglądasz rewelacyjnie. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/04/panterka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się Ciebie czyta, będę wpadała częściej i z niecierpliwością czekam na kolejne notki. ;)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam. :)
    http://czloowieknikt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatne rady :)
    Szkoda ze wcześniej z nich nie skorzystałam
    Zapraszam do mnie. Miło będzie jak wpadniesz :)
    http://natkq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze robię listę co mam kupić i się jej trzymam :)_

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tym otwieraniem produktów to czasami lekko przesadzają klientki. Na ostatniej promocji chciałam kupić pewną maskarę. Cóż, musiałam obyć się bez niej, mimo że było i około 6. Niestety, wszystkie otwarte :c Choć bardziej zdumiewa i wręcz odrzuca mnie fakt, że niektóre panie odgryzają szminki i tak wynoszą je ze sklepu! Jak tam można? :o

    → borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam zazwyczaj swoje ulubione produkty :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się co do punktu drugiego... sama przed dwa dni pracowałam w drogerii... kazano mi wciskać każdemu płyn do kąpieli który był w promocji... masakra

    swinkakloska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia i design bloga :)

    http://paulinaborek.blogspot.com/ - zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Nie uznaję obserwowanie za obserwowanie