miinikaa@onet.pl

KOBO PROFESSIONAL FACE CONTOUR PALETTE

Zawsze śmiałam się gdy słyszałam o naturalnym makijażu. Według mnie nie ma czegoś takiego jak naturalny makijaż. Makijaż to makijaż ingerencja w nasz naturalny wygląd i nie ma nic naturalnego w tuszu do rzęs, podkładzie pudrze etc. W XXI wieku każda kobieta, dziewczyna wykonuje mocniejszy czy delikatniejszy makijaż dla lepszego samopoczucia i nie ma nic w tym złego, wręcz przeciwnie udowadniamy że dbamy o siebie. Nie oszukujmy się każda z nas ma problemy i urodzić się z cerą jak dupcia niemowlaka to trzeba mieć ogromne szczęście. Nie wierzcie dziewczyną na Instagram'ie które dodają zdjęcia bez makijażu. Faktycznie nie mają makijażu oka ale za to 4 warstwy podkładu i pudru ale i tak podpiszą zdjęcie " Just woke up like this " co jest najbardziej żenującą rzeczą. Dla mnie makijaż nie może wyglądać naturalnie a może wyglądać świeżo. Mój codzienna rutyna nie miała nic wspólnego ze świeżością wręcz przeciwnie był bardzo ciężki i często powstawały plamy. Bronzer i rozświetlacz są kluczowe dla mnie w codziennym użytku  choć kiedyś kompletnie nie zwracałam na nie uwagi. Wszystko się zmieniło za sprawą paletki do konturowania z KOBO.



KOLORY :

 W paletce znajdują się 2 bronzery jeden ciemniejszy drugi jaśniejszy i rozświetlacz. Kolory nie są agresywne, wręcz przeciwnie są bardzo delikatne i dzięki nim makijaż wygląda na świeży.  Świetnie dopasowują się do podkładu który aktualnie macie nałożony i tworzą idealne przejście nie robiąc brzydkich plam. Tak jak zapewnia producent kolory mają tworzyć iluzję światłocienia.

PIGMENTACJA:

Nigdy mi się nie zdarzyło aby po jednym machnięciu pędzla, produkt wyglądał naprawdę super, a tak właśnie jest z tą paletką. Nie potrzeba wiele aby uzyskać zadowalający efekt, nie używając do tego profesjonalnych pędzli.

FORMA/ ZUŻYCIE:

Wszystkie trzy kolory są w kamieniu. Po ponad półtorej tygodnia nie ma najmniejszego śladu użytkowania. Paletka jest wielkości dłoni dzięki czemu można ją wszędzie ze sobą zabrać co jest kolejnym plusem.

GDZIE MOŻNA JĄ DOSTAĆ/ CENA:

Ja moją kupiłam w drogerii Natura, szczerze mówiąc nie wiem czy jakaś inna drogeria ma w swojej ofercie tą markę jednak można w łatwy sposób zamówić paletką na stronie koboprofessional.pl.
Jeśli chodzi o cenę to ja moją kupiłam za ok 12 zł  i chyba udało mi się ją upolować na promocji. Paletka jest nowością marki KOBO więc na pewno już wkrótce pojawi się we wszystkich sklepach


Podsumowując jeśli lubicie świeżo wyglądający makijaż ,prosty w wykonaniu bez specjalnych umiejętności  i w dobrej cenie to wypróbujcie paletkę z KOBO a na pewno się nie zawiedziecie!


9 komentarzy:

  1. Właśnie kiedyś już szukałam paletki do konturowania która będzie spełniała moje wymagania, dzięki Tobie świetnie trafiłam :)
    Pozdrawiam :)
    lovett Lov

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedzialam, że moja ulubiona firma posiada od dawna wyszukiwaną przeze mnie paletę do konturowania :)

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo iż za często nie maluję się cieniami to paletkę z takimi odcieniami chętnie bym przetestowała. Tak jak piszesz - makijaż jest wtedy lekki i świeży :)
    Pozdrawiam
    http://ksosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy26/7/16 14:02

      To nie cienie do oczu :)

      Usuń
  4. Swietne! Chyba coś taiego kupie! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie testowałam tego cacka i chyba to zrobie!

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, każda z nas ma prawo się malować! :) A co do tej paletki może się skusze! :)
    https://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba przejdę się jutro po szkole do natury bo przydałaby mi się taka paletka! :)
    Super post! Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy9/6/16 10:29

    Straszne błędy robisz... dziewczynom, a nie dziewczyną jeśli chodzi o liczbę mnogą i tę markę, a nie tą markę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Nie uznaję obserwowanie za obserwowanie