miinikaa@onet.pl

Joanna szampon rewitalizujacy kolor do wlosow blond

Miesiąc czerwiec jest ostatnim dzwonkiem przed wakacjami. Większość z dziewczyn dopiero teraz zaczyna brać się za siebie, ćwiczyć i " zdrowo " jeść bo taka moda. Bo wszystkie blogerki i youtuberki stały się " fitnesiarami " pokazują na snapie jak dobrze się odżywiają i jak intensywnie ćwiczą. Tak siła internetu jest wielka jednak nie tylko ciało powinniśmy przygotowywać na lato. Co z włosami ? Szczególnie pytam się blondynek i to tych farbowanych. Zadbałyście o swoje blond pasma przed latem ?  Od około 2 lat sama jestem posiadaczką blond końcówek i wiem że jest to najbardziej trudny kolor. Od słońca blakną, żółkną a od prostownicy i natrętnego suszenia bieleją.  I gdzie tu logika? Osobiście jestem fanką chłodnego odcieniu blond i do takiego staram się drobnymi kroczkami dążyć a w tym pomaga mi już jakiś czas odkryty szampon rewitalizujący kolor do włosów blond. Szampon ten poleciła mi fryzjerka która pomagała całkowicie usunąć ślady źle wykonanego ombre. Miał on na celu zlikwidować żółte odcienie i sprawić że przejście naturalnego koloru do blondu będzie łagodne. I tak też się stało. Tydzień temu powróciłam do tego szamponu ze względu na to że włosy rozjaśniane a nie farbowane mają większą tendencje do żółknięcia. Tym razem jednak dokładnie przeczytałam instrukcję i na efekty nie musiałam czekać tydzień a już po 1 myciu żółte refleksy zniknęły. 

JAKIE SĄ PLUSY SZAMPONU REWITALIZUJĄCEGO  KOLOR DO WŁOSÓW BLOND:

- już po pierwszym użyciu niechciane żółte refleksy znikają
- szampon możemy używać aż do momentu uzyskania pożądanych efektów 
- włosy ją jedwabiście miękkie bez użycia odżywki
- ma zapach porzeczki 
- efekt utrzymuje się przez wiele miesięcy
- bardzo wydajny produkt
- niska cena


MINUSY:

- kolor szamponu, nie zawsze jednak zdarza się że pozostają na dłoniach lekko fioletowe ślady
- pompka, dla mnie jest bardzo nie wygodną formą aplikacji. Zanim nabiorę wystarczającą ilość    produktu muszę się sporo namachać
- z użyciem szamponu o fioletowym kolorze trzeba uważać, często brudzi kabinę , brodzik itd dlatego należy od razu spłukać obficie wodą w innym przypadku zostaną ślady.

JAK UŻYWAĆ SZAMPON REWITALIZUJĄCY:

Producent wskazuje na nałożenie go na zwykły szampon, pozostawiając na kilka minut od 2-4 min a następnie obficie spłukać.  Zabieg można powtórzyć w razie potrzeby. Osobiście używam go już 2 tygodnie i według mnie efekt jest zadowalający. Link do strony na której znajdziecie szampon  w najniższej cenie - KLIK



Kolor nie jest taki, ja w dniu farbowania jednak brzydkie żółte refleksy powoli znikają. Podsumowując warto zainwestować kila złotych w ten szampon szczególnie teraz w czasie letnim gdzie włosy są narażone na promienie słoneczne i niszczenie koloru.




2 komentarze:

  1. Ciekawa recenzja. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo muszę spróbować na moje blond kudły :D

    OdpowiedzUsuń

Nie uznaję obserwowanie za obserwowanie