miinikaa@onet.pl

Zamienniki Kylie Lip Kit, Matowe pomadki Golden Rose

Im droższy i bardziej pożądany produkt tym więcej kandydatów na tańszych zamienników się pojawia. Oczywiście tak też stało się z pomadkami od Kylie, wszyscy szukają tańszych zamienników a nawet powstają już podróbki sławnych Lip Kit'ów.  Matowe pomadki od Kylie są w regularnej cenie jak na tego typu produkty oczywiście w Stanach jest to $29 USD czyli na polskie około 116 złotych w zależności od kursu.  Jednak nie jest to post o pomadkach od Kylie, a o w pewnym rodzaju tańszych zamiennikach z Golden Rose. Oczywiście mowa tu o pomadkach z serii Long Stay Liquid Matte Lipstick o których pewnie wszystkie z was już słyszały. Jeśli jesteście tak jak ja zwolenniczkami trwałych pomadek to powinnyście się zapoznać z matową ofertą Golden Rose

Gdzie możemy kupić matowe pomadki GR:
Na stoiskach GR w Galeriach Handlowych czego szczerze nie polecam ponieważ najładniejsze kolory są zawsze wyprzedane lub pootwierane , na stronie Golden Rose i w niektórych drogeriach. Ja swoje pomadki znalazłam w drogerii Kosmyk.

Cena:
Jest to około 20 zł za jedną pomadkę stacjonarnie jak i przesyłką tyle że tu musicie dopłacić za przesyłkę.

Formuła:
Wszystkie mają delikatną formułę musu, dzięki czemu mają świetne krycie a na dodatek sprawiają wrażenie nawilżenia choć są odrobinkę lepkie

Trwałość:
Bardzo dobra i długa. Z doświadczenia wiem że 10 potrafi się utrzymać ponad 12 h . Jednak nie do końca radzą sobie z tłustym jedzeniem i kawą. To chyba jest ich największy minus.


Kolory:
Sama się przekonałam że kolor w pojemniczku jest zupełnie inny na ustach . Piękne kolory nie wyglądają niestety tak samo dobrze już na ustach. 01 jest bardziej pomarańczowy i cukierkowy 03 wydaj się być nie zaschnięty a 10 bardzo żółci zęby pomimo że jest najlepszą z pomadek.

Opakowanie:
Małe i eleganckie , napisy nie ścierają się i jest bardzo trwałe. Nie jestem w stanie zliczyć ile razy już je upuściłam i najmniejszego uszkodzenia na nich nie ma. 

Trzeba zaznaczyć że na każdej z nas pomadki wyglądają inaczej dużo zależy od koloru skóry czy ktoś jest blady, opalony itd. Tu macie przykład na mnie








Jak widać moje kolory są typowo na co dzień sprawdzą się i na elegancko i na sportowo, dlatego też pewnie nie spotkacie tych kolorków zbyt często jako dostępne dlatego warto pytać sprzedawczynie o terminy kolejnych dostaw.
Podsumowując warto zainwestować w matowe pomadki Golden Rose, szczególnie teraz w czasie wakacyjnym gdy większość czasu spędzamy poza domem a nie chcemy martwić się czy nasze usta wyglądają dobrze jeśli macie tak jak ja obsesję na tym punkcie.



12 komentarzy:

  1. Chyba 01 najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam wiele pozytywnych opinii o tych pomadkach, choć sama jeszcze nie testowałam. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za taką cenę to na pewno warto ich spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba przetestowac 💝
    Śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja poki co mam z gr tylko kilka pomadek stay matte,ktore swoja droga uwielbiam, ale widze,ze musze rozejrzec sie tez za tymi!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nr 10 i polecam! +już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! :)
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post i design bloga :)
    Będę wpadać częściej

    http://paulinaborek.blogspot.com/ - zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kolory :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie niedługo miałam zamiar zamawiać te płynne pomadki z GR. Cenna tych Kylie mnie przeraża - rozumiem, płacimy za jakość, ale jednak dla mnie taka cena jest przesadą.


    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądają ;)
    Obserwuję i Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sponio wyglądają. :-)

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie uznaję obserwowanie za obserwowanie