miinikaa@onet.pl

Pielegnacja cery suchej, bardzo suchej | dry skin care

Dla wielu z was trudnym się wydaje znalezienie sposobu na cerę tłustą czy mieszaną, ale mało kto wie jak trudną do ujarzmienia jest cera sucha.Teraz gdy przyszła zimna jesień jest to jeszcze trudniejsze szczególnie gdy mamy styczność z ogrzewaniem i klimatyzacją. Z własnego przykładu wiem jak ciężko jest utrzymać skórę w dobrej kondycji jednak po wielu latach znalazłam sposób jak sobie z tym radzić. W drogeriach jest dostępnych wiele luksusowych i bardzo drogich kosmetyków do pielęgnacji które jak obiecuje producent mają działać cuda. Ja podam wam dziś kosmetyki za grosze którym te drogie " nie sięgają do pięt ".

Krem na dzień i na noc.
Znienawidzony przeze mnie krem z młodości którym mama smarowała mnie szczególnie zimą gdy wychodziłam na sanki. Ziaja krem oliwkowy do cery suchej i normalnej. Bardzo tłusty krem, o nie koniecznie przyjemnym zapachu ale o cudownym działaniu. Kluczem do odpowiedniego użycia tego kremu jest zaraz po posmarowaniu lekko go wklepać. To sprawi że krem szybciej i lepiej się wchłonie. Używam go również pod makijaż nakładając około 10 minut przed rozpoczęciem makijażu.


Maseczka 2-3 razy w tygodniu.
Ja używam z tej samej serii maseczki Ziaja z zielonej oliwki. Jest ona do cery suchej i razem z regularnym używaniem kremu świetnie działa.


Domowa maseczka 2 razy w tygodniu.
Maseczka którą znalazłam na kanale RLM i do której nie byłam z początku przekonana. Do jej zrobienia używam 2 kapsułek węgla aktywnego oraz łyżkę kremu Nivea. Całość trzymam do 30 minut aby całkiem zaschła. Zmywamy ciepłą wodą a następnie nakładamy na twarz ten sam krem. 



Peeling.
Jedną z cech cery suchej jest łuszczenie się naskórka dlatego peeling jest bardzo ważny. Osobiście używam na zmianę peelingów z Naturia i ze zwykłej sypanej kawy, którą później trzymam około 15 minut ponieważ świetnie zmiękcza skórę.

Podkład.
Jesienią i zimą warto zainwestować w nawilżający podkład. Wszystkie matujące podkłady są morderstwem dla cery suchej szczególnie zimną. Ja mogę wam polecić podkład nawilżający kolagenowy z Paese i Revlon do cery suchej. Świetnie dają radę.







14 komentarzy:

  1. Niezwykle przydatny wpis! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomocny post, niestety ja nie mam suchej cery! :)

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Te rady to takie średnie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama używa tego kremu i gdy jej go podkradam naprawdę widzę nawilżenie :)

    normalbutdidnot.blogspot.com
    blog klik ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Ziaja to najlepsza firma!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubie ten krem z ziaji bardzo pomógł mojej skórę i polepszył jej kondycję
    julie-s-world.lbogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosowałam DIY maseczek RLM niektóre są świetne jak z tym węglem, ale pozostałe mnie uczulają. Świetny post! czekam na więcej :)
    Mój BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam cerę mieszaną. Pozdrawiam cieplutko, MAVSELINA

    OdpowiedzUsuń
  9. Super poradnik, ja niestety mam cerę tłustą, trądzikową ;/

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydatny post! Dziękuję! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam suchą cerę i bardzo lubię mocno nawilżające i odżywiające kremy, maseczki i olejki. :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam produktów do cery normalnej lub mającej tendencję do przetłuszczania (czy jak to się tam nazywa) :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń

Nie uznaję obserwowanie za obserwowanie